maandag 8 december 2008

Spiritueel Erfgoed

Korter dan dit blogje kan ik het niet maken: wie googelt op de titel van dit blogje komt bij het internettijdschrift Spiritueel Erfgoed uit. Daar staat een interviewtje in met mij en een Claris over Mediteren bij de Bron in het Decembernummer dat 'Geloof en Reflectie' heet. Over de meditatiegroep waar ik aan meedoe. Dit hoort natuurlijk ook in deze passiebloempjes thuis, want dit is één van mijn passies:

Stilte. Reflectie... even weinig woorden dus.

PS: Iemand tipte me over twee liedjes op YouTube, die eigenlijk wel passen bij een eventuele lezing van Spiritueel Erfgoed... In ieder geval een snaar raken die er voor mij ook bij hoort... Het zijn Gabriella's Song uit de film As in Heaven. En het prachtige Halleluja van K.D. Lang. Dit korte blogje heeft door internet zo toch nog een aardige diepte.
Het interview in Spiritueel Erfgoed