donderdag 2 juli 2009

Foto?

Broer is zo'n snelle jongen van de nieuwste snufjes. Hij heeft zo'n handig ding van Apple en daar kun je ALLES op. Zit je in een café en hoor je een leuk nummer: Apple luistert mee, zoekt de naam van de artiest en de uitvoering, meldt het en daarbij de cd's waar het op staat en hoe je het kan bestellen. Zit je op een partijtje aan de andere kant van het land en denk je, goh, leuke woonomgeving: Apple zoekt op waar in de nabije straal huizen te koop zijn. Enzovoort.

Natuurlijk zit er internet op en hij kan zó een foto doorsturen naar ieder andere. En zo deed hij dat naar mij. Nichtje met mijn strooien hoed op, die de kaarsjes uitblaast op haar verjaardagstaart. Ik zie de familiegelijkenis en daarom zou het leuk zijn als ze in mijn blog verschijnt. En nu ga ik met mijn simpele gedoetje proberen om die foto in dit blog te krijgen. Zou dat lukken? ... Mijn methode is in het geheel niet geavanceerd, ik weet niet of het gaat...
PS: Met dank aan de plaatjesplakster, zonder wie dit blog een saai uiterlijk zou hebben!