dinsdag 10 september 2024

Presidentieel debat


Perfecte timing: na de eerste hap avondeten uit het Russisch buffet begon het presidentiƫle debat tussen Harris en Trump, waar Harris in het begin meteen een sterke zet deed: ze liep naar Trump om hem een hand te schudden. Het lijkt mij duidelijk: Harris was aanwezig, ze liet zien een verantwoordelijke, waardige, gevoelige president te kunnen zijn voor alle Amerikanen en dat Trump een gevaar zou zijn als hij weer president wordt. Trump leek alleen maar kwaad en bezig met zichzelf. Of het zal helpen is onduidelijk: de race is nek aan nek.


Ik had weer een heerlijke dag op het strand.




In de ochtend, over Beverley Road naar de Q-lijn; Ć”ls ik de mogelijkheid had, zou ik ook een torentje op mijn huis bouwen. De Dahlia’s doen me denken aan de kloostertuin in Velp-Grave, waar broeder Janus mij de dahlia’s leerde dieven. Ze lukken niet, noch in mij stadstuin, noch bij mijn boshuisje.